Friday, March 7, 2014

Hokej a tak dál

Achjo, jak já jsem se netěšila, až budu psát tenhle příspěvek. Znamená to totiž jediný :-( Mišička je zpátky doma a zase 4 měsíce než se znova uvidime :-(
Těch 5 týdnů bylo krátkých a nepřálo nám počasí. V podstatě pořád sněžilo a párkrát opravdu extrémně - jednou jsem otevřela dveře a měla sníh pod kolena :D


Sníh :D
I tak jsme se snažili něco pořád dělat :-) hned první víkend jsme jeli konečně do Philadeplhie :D Samo o sobě mě to město stejnak nijak neokouzlilo - špinavé. Navštívili jsme starou věznici, centrum a zase šupajdili domu.

U Liberty Bell a domovská vlaječka :)


V pondělí jsme vyrazili na hokej - Devils vs Avalanche. Zažili jsme Jágra na trestný, prodloužení a prohru Devils :D

Místo Bostonu a stašidelného domu jsme byli na Monster Minigolf. To bylo cool, všechno hezky svitivé a myslím, že mě Míša poprvé porazil :-D
 Tuhle hru jsem taky prohrála :D



Taky jsme měli šanci spolu oslavit Valentýna (posledně nám to uteklo o den) a tak jsme šli do kina na Robocopa. Kino bylo naprosto luxusní - polohovatelné kožené sedačky, číšník milý a jídlo během filmu mňamka :-) Určitě doporučuju komukoliv, kdo to má poblíž!


Nejvíc se mi asi líbily Monster Trucks! Bylo tam autí Captain America a mám i podpis od řidiče :-D Celkově to byla nejhezčí atmosféra - lidi opravdu fandili, tančili, užívali si to.

 Luxusní autíčko

Jinak jsme se tak nějak povalovali, byli v kině na Vampire Academy (knížky jsem dočetla už před hroznou dobou a nemohla jsem se dočkat zfilmování) a byli se kouknout v Hobokenu s nočním výhledem na New York City.




A taky jsme začali nakupovat hotely na náš roadtrip!!! Trochu jsme ho poupravili a přibude nám Oregon - Thorova studna(každý, kdo tam spadl, umřel :D), což je úchvatný místečko :-) Máme už hotel v LA, kolem Yellowstone a v Novém Mexiku!
Thorova studna :)
A to nejdůležitější pro mne! Koupila jsem si lístek na Wizard World ve Philadelphii a photo-op s Karen Gillan (Doctor Who)! Dokonce jsem si nakoupila látky a stroj, ať si můžu dát do kupy cosplay :-)


Nový diář a propiska(od Mišičky)

No comments:

Post a Comment