Friday, March 21, 2014

Týden blbec

Už se opravdu těším, až bude 27/3... to bude pátek a přede mnou víkend volna...
Tenhle týden je jeden z těch hrozných - malá je protivná, dělá scény, během dne nespí - pro mne to znamena 10 hodin v kuse...
Včera večer jsem vyjela do CVS a na kopci mi moje auto chcíplo... Takže pokud to nepude opravit, nevím jak pojedeme na dovolenou :-( Nemluvě o tom, že dneska mám jet na kurz a mám vyzvednout 4 holčiny. HM mi řekla, že si vezmu auto HD...
... a tady je další problém... To si tak člověk jde spát ve 2:00 a ve 4:00 ho vzbudí bušení na dveře. Otevřela jsem a tam HM v 8. měsíci bílá jak stěna, že se HD vyboural a musí do nemocnice, jestli si můžu vzít malou. Sotva odjedou, malá je vzhůru. A tak se od 4:00 koukáme na pohádky a čekám na návrat HM, abychom vyřešili jak pojedu do školy (HD je v pohodě, psali mi, že to je jen šok)... a přede mnou je nudnž víkend na kurzu, který mi nic neříká... a malý skončila pohádka, jdem snídat.

No comments:

Post a Comment