Saturday, January 25, 2014

V rychlosti :-)

Teď se určitě nějákou dobu k psaní nedostanu, tak aspoň v pár větách co se stalo, v březnu budu mít moc novinek :D
V první řadě za 5 hodin tu mám Michaela!!!! Nemůžu se dočkat! Ale samozřejmě, to bych nebyla já, jsem nemocná :-(
Koupili jsme si lástky na Dark Valentine - je to v haunted house a pokud máte červený řetízek, herci se vás můžou dotýkat... to bude pěkný šílenství :D
Tady je ten haunted house: https://www.youtube.com/watch?v=kWQNa9L4R6g
Další nečekaný lístky jsou na Monster Jam - tam se nesmí fotit :-( ale těším se na to.
Tady je Monster Jam: https://www.youtube.com/watch?v=fsTGrSjxytU&feature=c4-overview&list=UUngNXEVdMZge3OpnD8Ca0Lw
A poslední lístek :D tentokrát jen pro mne - v červnu jdu na Fall Out Boy a Paramore!!! A obe skupiny jen za 18 dolarů, neberte to!
Jinak u rodiny nic zvláštního, jen už jsem odnaučila malou z plínek.. bylo to šílený, protože o víkendu se na to kašlalo a přes týden malá byla naštvaná, že po ní chci nočník :D NIKDY více :D ale už hrdě nosíme fešný kalhotky s Minnie a jde nám to :-) Jsem na ní pyšná, je jí 20 měsíců a v našem okolí je nejmladší dítě bez plínek :D
Jdu se vypravovat a doklidit, za pár hodin jedu na letiště :-))

No comments:

Post a Comment