Friday, March 29, 2013

Dokonolé rodinky existujou

Ačkoliv mám spíše špatné období, moje host rodinka mne dokáže potěšit. Host mum se mne ptala, jestli je vše v pořádku, že jsem smutná - tak jsem jí to vysvětlila a první reakce byla, že mi mohou dávat větší výplatu - se slovy že teď jsem část její rodiny- samozřejmě jsem to odmítla, ale ocenila jsem její ochotu. Stejně tak to, že na mne poznala, že se něco děje - v jejich přítomnosti se směju a snažim se fungovat jako vždy - je vidět, že si mne všímá. A opět se projevilo, jak moc jsou to hodní lidé. Pro přítele už je vše připravené - host dad mu v práci vytvořil maličkou kancelář a už se jen čeká na jeho příjezd. Jsme moc ráda, že se můj pocit z této rodinky ukázal jako správný :-)

2 comments:

  1. Tak to je dobře, alespoň někde jsi spokojená a nepřidělává ti to starosti. Peníze v dnešní době vážně nejsou sranda :/

    ReplyDelete
  2. Jj, rodinka je skvela.. nakonec si to vymluvit nedali a dostala sem ,,bonus,,... jsou fakt uzasni..

    ReplyDelete