Monday, March 4, 2013

Dovolená a tak kolem

Wau, pravdepodobně kdybych chtěla vypsat celej průběh dovolené, tak sem tu ještě týden. Vážně jsme si to užívali i přes nehezké počasí (kosa a pršelo). Když to tak v rychlosti shrnu:
Pátek 15.2.2013 - vyzvedla jsem si je na letišti - vážně pyšná sama na sebe :-)) a jeli jsme nakoupit. Pak jen vybalování a večer procházka s Míšou, kdy jsem až po kolena zapadla do bláta. A dostala jsem ZÁSNUBNÍ prstýnek :-)) ten co má Bella...



Sobota 16.2.2013 - odvezení rodinky na letiště, 1. výlet směr NYC. Ujel nám vlak tak jsme jeli do obchoďáku a chytli jsme ten následující. V NYC jsme byli v Central Park, Times Square a pak jsme jeli domu načerpat síly.



Neděle 17.2.2013 - NYC - Madame Tussauds - WAU -  to jsem si fakt užávala. Pak Brooklyn Muzeum - jejda asi jsem ještě nedospěla do doby, kdy budu rozumět umění :-D



Pondělí 18.2.2013 - 3. den se má zůstávat na hotelu a relaxovat... škoda že jsme to neudělali... Prvně nám ujel vlak a hned na to následující nebo ho převedli na protější kolej a cedule byla jen u stanice vepředu. Když jsme si to uvědomili, bylo pozdě. Pak jsem našla za stěračem pokutu za špatný parkování - já si koupila lístek, ale neuvědomila jsem si, že je to místo jen pro RESIDENTS Convent... Co nadělám - pokutu platil host dad... A na konci dne jsme zjistili, že Míša ztratil celotýdenní lístek na vlak. Jinak jsme byli Muzeum sexu - paráda, Harry Potter - áááá škoda že bylo zakázané focení, Grand Central Terminal a Empire State Building - hrozná kosa.





 Úterý 19.2.2013 - Water Taxi - vystoupili jsme u Brooklyn Bridge, který jsme přešli a nalodili se opět na druhé straně, Socha Svobody - bohužel jen z lodi, stále zníčené molo po Sandy a Intrepid - veliká loď s výstavou námořnictva a NASA - super!





Středa 20.2.2013 - Židovské Muzeum - opět se nesmělo fotit, tk nemám ani jedinou fotku, Wall Street, Muzeum Financí - malé, ale zajímavé a NBC tour - zase bez fotek a pro mne fakt velké zklamání! Moc jsem se těšila a skoro nic nám neukázali..





Čtvrtek 21.2.2013 - 9/11 Memorial - krásný zážitek, jen hrozná kosa, American Muzeum of Natural History - nádherný muzeum, kde jsme byli skoro 4 hodiny.




Pátek 22.2.2013 - dopoledne jsme odpočívali, odpoledne se courali po 5th AVE a veřer šli na Top of Rock a Times Square - kouzelné a i počasí bylo asi nejlepší za celý týden.




Sobota 23.2.2013 - nejsmutnější den.. Byli jsme v obchoďáku, balili, uklízeli a užívali si posledních chvil spolu. MOC slziček proteklo u letadla a nezbylo nic jiného něž naposledy zamávat a uřvaně odjet...


Celou dobu pobytu jsme užívali NEW YORK PASS - 7 days - zaplatili jsme 200 dolarů za jeden a všechno, co jsme navštívili jsme měli zdarma. Ušetřili jsme na tom kolem 250 dolarů každý..
JInak už se pomalu chystám na příjezd Míši na léto a v květnu jdu na kurz do Miami - za teplickem to beru :-)

No comments:

Post a Comment