Tuesday, January 14, 2014

Plány

Zbývá mi 9 měsíců do konce programu... Neuvěřitelný, jak to utíká... Ale vzhledem k tomu, že jsem se rozhodla odjet domů, chceme ještě vidět co to pujde :-)
V únoru mě čeká NHL v čele s Jágrem, restaurace v kině, Philadelphia, Connecticut, Rhode Island, Boston, New Hampshire.
Na léto pak hlavně dovolená!!!! Rodina mi půjčí auto a vydáme se na roadtrip :-) S Miškou, ségrou a jejím přítelem. Máme v plánu jet přes Ohio, Illinois, Missouri, Oklahomu, Texas, New Mexico, Arizonu, Californii, Nevadu, Idaho, Wyoming, South Dakotu a Iowu... To znamená Grand Canyon, LA, Las Vegas, San Francisco, Yellowstone, Mount Rushmore a další... Jo, bude to náročný, tlačí nás čas, ale zase jsme 4 řidiči a za to, že to uvidíme, to stojí!
Jinak na léto zase přijede Michael na 2 měsíce a spolu se chystáme do Delaware, Marylandu, užít si Six Flags a v NYC do Ice baru :-)
Mne v březnu čeká kurz v Albany, NY a pak v květnu Montreal, Canada!!! Nemůžu se dočkat :-)
A jako finální město plánuju Seattle, odkud už pak rovnou poletím domů. Ale tady ještě váhám nad Orlandem, otevírají novou část v Harrym Potterovi :-D
Ufff, těch 9 měsíců bude náročných, ale budu si moci odškrtnout 25 států USA a Canadu :-)
Doufám, že vše klapne.

2 comments:

  1. Ahoj, konečně jsem se dostala k tomu, abych si přečetla tvůj blog, jelikož vím, že jsi četla ten můj a taky kvůli té naší debatě o NYCC na skupině. A jak to tu tak čtu, tak jsi mi v tolika věcech podobná až to neni možný! Hlavně když přijde na Doctora Who :D Dokonce i fakt, že sis dělala řidičák těsně před odjezdem, což já teď dělam taky :D Nicméně, pointa mého komentáře, lze s tebou být nějak víc v kontaktu, než přes komentáře na blozích? (A vážně doufám, že to nevyznělo nijak děsivě)

    ReplyDelete