Sunday, November 24, 2013

The Day of the Doctor a noťas v háji...

Kolem mně se vůbec nic neděje.. ale Doctor Who slaví 50let a já jsem pyšná, že jsem Whovian:-) Dlouhé týdny jsem odpočítavala do výročního specálu a můžu říct,že to stálo za to - tleskala jsem jak malé dítě, chvilkami i plakala a nakonec se smála :D Konec mi vyrazil dech a nějak si ještě nejsem jista, jestli v dobrým nebo ne :D Uvidíme v 8. sérii...


Google je prostě skvělej:)

Jinak v sobotu jsem si zničila ntb... ten novej od rodiny :-( spadla jsem na displej a rupnul... oplakala jsem to, ale co nadělám... Mišička mi slíbil, že to zkusí opravit -v Sony mi řekli 650 dolarů - to mám skoro novej:-O no, ale nemůžu být ještě dva měsícebez kompu, takže jsem si včera koupila Asus-je fajn, není tak nadupanej jako ten růžovej, ale líp mi faká wifina..


Dneska jsem měla jít do kina, ale rodina potřebovala pohlídat, tak jsem to odložila, půjdu jindy:-)
Blíží se Díkůvzdání a Vánoce - ha, už mám všechny dárky :-)
A máme letenku pro Mišičku :-)od 25.1. do 1.3. tu budu mít společnost:-)

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ahoj. Můžu se zeptat kde a za kolik sis koupila ten notebook? Díky!

    ReplyDelete