Thursday, December 5, 2013

Tragédka :-D

Já jsem fakt tragédka :-D vzdycky si někde něco založím a zapomenu na to :-D teď jsem zjistila, že v největším boomu ask.fm jsem si ho taky založila :-D A dokonce jsem tam po 9 měsících našla dotaz - to se omlouvám :-)
Jinak se celkově nic moc neděje.
Bylo Díkůvzdání - to už jsem po minulým roce věděla, co mne čeká :-D takže jsem se psychicky připravila na spoustu příbuzných a ve zdraví přežila. V pátek jsme se s holkama(Terka a Barča) vydaly okouknout Black Friday - nehorázný kolony. V autě jsme strávily víc času než v tom outletu. Je to pořád hrozně zvláštní, když řídíte a jako panorama se vám vykresluje New York City :-) Skočily jsme si na véču a jely dom.


 
Večeře s holkama
Všude kolem mne už na mne dýchaj Vánoce. Dneska byl Mikulášek a na Moničku se vykašlal a to byla celý rok hodná :-D Teď to bude období smutku.
Vánoce
Už mám nakoupený dárky pro HF i malinkou. Ještě to zabalit a hotovo.

 Pro rodiče kancelářský set, pro mimi Disney
S Ryan akorát procházíme odnaučováním plen. Teda... uff. Je jí 18 měsíců, takže na americké poměry s tím začínáme brzo, ale prvních pár dnů bylo krušných. Dneska jsem byla opravdu pyšná - jely jsme ven, tak jsem ji dala plínku a ona začala dělat svůj čurací taneček a odmítla se vyčůrat do plínky - musela jsem jí posadit na nočník! Šikulka :-)
Takhle momentálně pracuju :-D
Taky čím víc se blíží odjez propadám depkám. Nevím, co bude dál. Je několik možností a já sama absolutně netuším, která z nich je nejlepší a rozčiluje mne to. Uvidíme :-/
V sobotu razíme na Hunger Games s Lisou, tak se těším. Další článek netuším, možná po Vánocích až se něco stane :-D

No comments:

Post a Comment