Sunday, November 3, 2013

ROK a vše kolem

Tak se tak zase po dlooouhý době dokopávám k sepsání článku... Nějak pořád nemám chuť to psát :D
Od tý doby co odletěl Michal už uplynul měsíc a kus... dneska jsme spolu 8 let a 7 měsíců :-) měla jsem hodně velký homesick - dokonce jsem si hledala lety domu... ale po čase se vše ustálilo a už je to lepší - samozřejmě se mi hrozně moc stýská, ale my to zvládnem :-)
A protože mne můj přítel miluje, dělá mi radost, ačkoliv je přes oceán. To jsme tak s mimi došli domů z procházky a tam stála kytice růží - myslela sem, že je HM, protoze se den předtím s HD chytli.. A pak mi říká, že je moje... a fakt že jo - Mišička mi ji objednal a nechal doručit kurýrem. To bylo fakt sladký :-)



Nádherná!
A jo, já málem zapomněla - oslavila jsem svůj první rok v USA - 15.10.2013! Rodině jsem dala scrapbook a dvd s mimi - měli velkou radost :-) Já jsem dostala postel a nějáký peníze. Jinak během jedný večeře mi HD donesl čokoládu, jen tak :-)


ROK!


Spinká se mi slaďounce :-)




Miminko roste jak z vody a už to fakt není miminko :D ale to nevadí, nové je na cestě :-) Host mum se konečně podařilo otěhotnět a tak nás v březnu-dubnu čeká nový člen rodiny :-)
V podstatě všem tu dochází, že je to už jen 11 měsíců do mého odletu. Host dad se pustil do pátrání, co musí udělat, abych tu mohla zůstat - je právník se zaměřením na imigranty... Po pár týdnech zjistil to co jsem mu dlouhou dobu říkala - není varianta jak tu zůstat legálně. A tak se tu teď mluví o studiu... Nevím žádný detaily, nejdřív jsem to chtěla pořešit s Michalem, než jim dám nějáký závazek... mluvili jsme o tom dlouho, hledali jsme různé řešení a vypadá to, že jsme něco objevili.. ale dokud to nebude jistý, tak to nechám plavat :-)
Jinak říjen byl samozřejmě ve znamení Halloweenu... Byly jsme s holkama v Haunted House - byl fajn, ale po srovnání s čím jsem si prošla v Orlandu to nebylo nic :D Byla jsem s Andy, Lisou - nová holčina u mne ve městě(jo, v tý díře je další au-pair:D) a nějákými kamarádkami od Andy - ty mi fakt nesedli.. asi už jsem na ně stará :-)


S Lisou

S rodinou jsem byla na picking pumpkin... ehm - no prostě na trhu vybíráte dýni.. ale byl to příjemný den s rodinou :-)

S mimi jsme si jednu našli :-)

Na sobotu 26.10. jsem měla domluvenou párty v maskách s jednou finkou v NYC. Koupily jsme lístky a ona mi řekla, že si spletla termín a v tu sobotu je s rodinou na Floridě... to jsem tak koukala na tu zprávu a říkala si WTF? No, byla jsem pěkně vytočená, ale postla jsem to na naší skupině na FB a nakonec jsem se domluvila s dalšími češkami - aspoň jsem je poznala, s některýma jsem si psala a neznala jsem je :D No, co se týče tý párty :D Lol... Byly jsme všechny hezky v kostýmech a vyrazily si do toho baru... jenže ouha :D ten bar byl zaměřen na černochy... i hudba tomu odpovídala :D mno, nakonec jsme se přesunuly do baru ve White Plains, kde to bylo fajn. Spousta lidí v kostýmech, hudba na kterou se dalo tančit. CO nás s Lenkou opravdu pobavilo, že ve 3:25 rozsvitili, vypli hudbu a Get Out :D Nepářou se s tím.. Bylo to milé, ale jaksi už jsem z párty asi vyrostla... chyběl mi Michal.
Měla jsem kostým TARDIS - na Times Square si mne odchytla skupinka holek a že hrozně cool a že si to musí vyfotit :D a jinak mne nepoznal nikdo... Ne, kecám - na konci mě poznali dva kluci :D


TARDIS :-)
Halloween jsem samozřejmě stravila s rodinou. Jeli jsme k sestře mého Host Dad a spolu s jejími dětmi jsme šli na Trick or Treat - něco jako u nás koledování o Velikonocích :-) Miminko šlo za pejska. Chuděra, řvala jak tur, když jsme jí navlíkaly s HM ten kostýmek :D Maličkáa moje.

2 comments:

  1. Ahoj,zkus studium na Community College,financne to neni tak narocny,jako na klasickych college,ale zase nevim,jestli se pro tuto formu studia da vyridit studentske vizum. :-)

    ReplyDelete
  2. Ahoj coz o to ja jestli se tu rozhodnu studovat tak to zaplati rodina - ale my vymyslime co dal s pritelem :-)

    ReplyDelete