Friday, January 4, 2013

Zase resty:D

Týden 3.12. - 9.12. 2012
V tomhle týdnu se skoro nic neudálo, tudíž mi přišlo zbytečný mu věnovat celý článek :-) Jediný co, tak v neděli byl au-pair meeting, který máme povinný. Byly sme na obědě a bylo nás tam cca 17... seděla jsem u stolu s němkama, takže už jsem se těšila až budu doma - mluvily německy :-/ to fakt nedávám :D S miminkem jsme zvládli držení lahvičky, což je super, nebudou mne bolet tolik záda. Už tak dost, že ji pořád tahám, má 11 kg :-(

 
Nový miláček :-)



Týden 10.12. - 16.2.
Pondělí nezačalo nejlépe - spadl mi můj LG přímo na čumák a rozbil se mi displej. Nejprve sem se zděsila, ale pak jsem pokrčila ramenama, poněvadž co jiného... Naštěstí moje rodinka počítala i s variantou, že jsem nemehlo a mám ho pojištěný, takže mi dorazil nový:-)

 
Chudinka :-/



Ve středu ráno přišla HF s tím, že budu dělat v pátek ráno autoškolu :-D mno, pobavili mne, neboť tu knihu jsem ještě ani neotevřela... No měla jsem dva večery na to se to naučit - tudíž jsem si dělala online testy a pročítala učebnici autoškoly.. samozřejmě jsem mezitím stíhala Skype :-)) Tudíž v pátek ráno když jsem dorazila na úřad jsem si vůbec nebyla jista výsledkem :-D test byl 50 otázek a na projití je potřeba 40 správně :-) Měla jsem 2 špatně a tudíž je ze mne hrdá majitelka řidičáku v New Jersey :-)) Byla sem na sebe opravdu pyšná, že jsem zvládla test v cizím jazyce na 1. pokus!

 
Když jeden nestačí :-)


V neděli jsem byla s Kamčou ve vánočním New Yorku - nádhera :-) užily jsme si to, byly jsme v Santalandu v Macy´c - poprvé jsem se vyfotila se Santou :-)) mrkly se na vánoční stromeček v Rockefeller Center, zapadly v naší oblíbené cukrárně na 5th Avenue a nakoupily si v super obchůdce na stejné Ave :-)) A vyzkoušely jsme si botky, co nosí Lady GaGa - myslela jsem si, jak moc to bude obtížné, ale kupodivu jsem se i prošla :-D

 
Poprvé se Santou :-)

 
Jak z Polárního Expresu :-)

 
Dá se v tom chodit... Chvíli :-D

 
Můj nový hrad :-)

Týden 17.12. - 23.12.
Tenhle týden se měl nést v duchu Vánoc, ale já jsem to prostě necítila. Ve čtvrtek mi rodina poprvé dovolila jet s malou autem - trochu jsem se bála, ale zvládla jsem to se ctí :-)) Původně jsem měla jet na Long Island na víkend s rodinkou, ale nakonec jsem se rozhodla zůstat doma na Skype :-)

 
Vánoce ve Whippany :-)

Nechali mi tu auto a já se mohla vydat do obchoďáku, kde jsem utratila spouustu peněz, ale udělala jsem si radost :-) Taky jsem dobalovala dárky, což mne teda fakt nebaví :-D díkybohu jsem měla podporu na Skypu, Mišičku :-))

 
Pro radost :-)

No comments:

Post a Comment