Sunday, January 13, 2013

Rychlé shrnutí

By člověk normálně nevěřil jak je obtížné napsat jeden článek na blog :-) co se týče Silvestru, tak jsem ho opět strávila na Skypu. Dny mi tady hrozně plynou a splývají dohromady, tý si upřímně vůbec neumím vybavit, co se kdy stalo. Takový ty důležitější momenty se snažím psát, ale víte jak :D Byla jsem s Host Mum na Les Miserables - opravdu krásný muzikál - nejvíc mne potěšilo, že jsem rozumněla ději bez větších obtíží ač jsem s tím občas bojovala :-) Co mne opravdu pobavilo, jak američané to kino prožívají. ANO, ten film byl srdcovka, ale v sále to vypadalo jako na pohřbu - srdceryvné vzlyky :-D včetně mé host mum a já a pán vedle mne jsme měli co dělat, abychom nevybuchli smíchy :-)) Ale jinak hrozně fajn večer.

 Nádhera :-)

Taky už mám ofiko k dispozici auto a můžu jezdit s miminkem kam jen chci. Což je hroznááá výhoda a dost mi to urychlý den :-) Samozřejmě toho využívám jak jen to jde a s miminkem jsme byli v obchoďáku a v Madisonu. Vzala jsem ji poprvé na dětské hřiště, ta byla tak hrozně roztomilá, jak výskala nadšením! Neumím si představit jak ji tu jednoho dne nechám jiné au-pair :-/ no, decentě ji rozmazluju, ale s rozumem :-D


Kostel Madison
 

Altánek v parku
 

Zajímavě řešený památník

No a v sobotu jsem byla na rozřazovacím testě na Morris County School of Technology - ESL - angličtina pro cizince. Přišly jsme tam s HM a paní si ode mne vzala řidičák a zeptala se mne na adresu. Pak mne odvedla a do papírů mi napsala Level 1 - nejnižší - z čeho usoudila nevím, možná z tý adresy? :-D U druhého stolečku mi to přapsali na Level 2 a předali mou složku další paní a ta se na mne kouká a ptá se jestli jsem au-pair. Když jsem jí to odkývla, následovala otázka, co jsem naposledy četla v angličtině. Řekla jsem ten Auschwitz a ona se jen zasmála a přepsala mi to na Level 4 - nejvyšší. Docela vtipné to sledovat :-D A pak mne nejvíc překvapila, když mi řekla, že miluje Havla - jako wow! Co se týče testu - nebyl by těžký, ale poslech z kazeťáku, kterej chroupe? :-D a vedle mne 4 nervózní brazilky, co furt šustily papírama. Čtení bylo v pohodě, ani bych neřekla, že odpovídalo Advanced. No, ale na výsledky si musím počkat, až mi zavolají, tak to třeba tak v pohodě nebylo :-D


Škola - lepší foto zatím nemám :-))

3 comments:

  1. Ahoj,

    občas takhle zkouknu nějaký nový posty - moc se mi tvůj blog líbí :)
    vypadá to, že jsi u své rodinky spokojená, což je super. Doufám, že i já budu mít takové štěstí :)))

    Piš dál :D

    ReplyDelete
  2. Dekuju:-) spokojena sem maximalne a urco budes mit stesti i ty:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, to se uvidí až v dubnu kdy dorazím i já do tý slavný ameriky :DDD

      Delete