Tuesday, November 6, 2012

Jak sem se seznámila se Sandy

Rozhodla jsem se, že budu psát týdně, nemám moc času.
Minulý týden jak asi všichni víte naše pobřeží zasáhl hurikán Sandy. Hlášení o něm bylo asi 3 dny dopředu, ale nějak jsem se neděsila, protože moje HF byla úplně v klidu. V podstatě sem sledovala celé pondělí speciální zprávy o blížícím se nebezpečí a sledovala větřík za oknem. V podstatě žádný vzrůšo... po skončení šichty jsem se šla natahnout, neb sem byla nachcípaná. Zapla sem si telku a během chvilky sem vytuhla. V 18:55 sem se vzbudila do úplného ticha a tmy - Sandy nám ukradla proud. No, v podstatě sem se ještě bavila - u nás když vypadne proud, je do chvíle zpět - jak sem byla naivní! Zpát sem šla ve světle svíček a v noci jsem se schovávala pod deku strachy - vichr mi urval okenici, stromy křupaly... no, žádná zábava to nebylo. Ráno jsem se probrala do studeného baráku - měli sme 10 stupňů :-O Ticho, zima, nuda... celých 6 dní!!! Děs! Jednu chvíli to vypadalo, že pojedem někam pryč, ale HM nechtěla opustit počítač, co kdyby náhodou :-D Ale my sme ti štastnější, pouze díra ve střeše... báraky ve městě vejpůl :-(
No, bylo to těžkých 6 dní a vážně sem si nepředstavovala takovýhle začátek pobytu u rodiny. Na druhou stranu jsme se s rodinou sblížili - povídáme si a vážně si vyhovujeme - oni se ke mně chovají jak ke členovi rodiny a cení si toho, jak se chovám k Ryan.
Co se týče peněz - dostávám peníze na měsíc, s tím, že mi doplatili i ty 3 dny, co se nevešly ani do toho týdenního ani měsíčního platu :-) Plat au-pair má být 195,75USD. Díkybohu jsou na tolik zlatí, že mi dávají 800USD - co bych si s těma drobnýma počala nevím, už takle jich mám plnou peněženku :-D
Vlastně toho Sandy zkazila víc - těšila jsem se na Halloween, místo toho jsem mrzla.. Halloween nám posunuli na včerejšek - tedy pondělí 5.11.2012 - malá byla rozkošná dýněn a byla jediná, kdo chodil na Trick and Treat (koledu) :-D Tž nic moc zážitek.
Jinak čekám, než mi přivezou auto, bohužel je u babičky, která stále nemá proud a není tam k dispozici ani benzín. Jo, na ten se tu čekají hodinové fronty, děs běs, co vám budu nalhávat.
Teď mi tu běží Election day - volí se prezident a vypadá to dosti natěsno, zatím :-) No, uvidíme, kdo to bude.
Sandy nemám, lidi jsou tu moc smutní

No comments:

Post a Comment