Friday, October 26, 2012

Rodina a Whippany

Na hotelu jsem od 15:00 zůstala sama, což bylo dosti nervydrásající :-D Ale díkybohu sem měla na Skypu přítele, sestru, mamku :-D Rodinka si pro mě měla přijet v 16:00, ale uvízli v zácpě, takže přijeli až v 16:30. Seděla jsem na hotelu a z výtahu vystoupil sympaťák s kytkou v ruce - úplně sem se modlila, aby to byla můj HD :-D Přišel ke mně a říkal: ,, I am looking for Mo..Monhika?,, Ááááá áno, byl to můj tatík :-) hned mě objímal a omlouval se, že mají zpoždění. Nahoře v autě čekala Kelly a malinká - je tak hrozně roztomilá :-)) Bála sem se cesty autem, ale oni si se mnou furt povídali, ptali se... byla to pohoda. Když jsme dojeli do cíle, ani jsem se nestihla otočit a už mě Kelly vlekla do mýho pokoje, byla z něj nadšená snad víc než já :-D Ale je vážně skvělej, mám jej jakoby vedle baráku, tudíž hodně soukromí, a vlastní vchod. Pak mě čekala taková ta klasika jako je prohlídka baráku, kdy mi v hlavě pořád běželo:,, A mapu dostanu kdy?,, :-D Dali sme si skleničku vínka a pizzu. Mezitím stihlo přijít spousta hostů, aby mne poznali. Jo a hned ten večer sem jim rozbila skleničku :-D

Přivítání od rodinky

Co se týče rodinky samo o sobě? Jsou úžasní - berou mě jako člena rodiny, nemusím se na nic ptát - je to i tvůj dům, když budu cokoliv potřebovat dokoupit do ledničky či do koupelny, stačí to napsat na list papíru, auto tmi během dvou týdnů dorazí... Malá skoro vůbec nepláče, je to takové to miminko do reklam :-D Včera sme byli v Koehl´s a prý vyber si co chceš :-D Bylo mi to trapný, tak sem si vybrala tričko asi za 15USD:-D
Pracovní dobu mám v pohodě, všední dny, výjimečně v sobotu ráno.

Přítel se mnou spinká i v USA:-))

Whippany je prostě ,, ospalá díra,,. Ale na život s dětmi ideální :-) Blíží se Halloween, na který se vážně těším, všude je výzdoba :-)
Tenhle víkend mám volno, tak jedem do obchoďáku a zařídit mi paušál. 
Vím, že je brzo cokoliv soudit, ale myslím, že můj pocit mě nezklame a můj rok tady bude krásný!

1 comment:

  1. Krásný blog a opravdu nádherný barák ;) držím pěsti ...

    ReplyDelete