Friday, November 30, 2012

Listopad v USA:-)

Jééj, vážně sem chtěl psát příspěvky každý týden  :D tak to teď napravím :-)
Co se týče navázání na minulej článek vyhrál opět Obama - což moje rodina moc neslavila obzváště HD chtěl, aby to vyhrál Romney. Bylo to dost natěsno. V souvislosti s tím mne mrzí, že nemohu jít volit v ČR, budu doufat, že lidi jsou normální a nezvolej toho ožralu Zemana a vyhraje to Fisher.

Týden 5.11. - 11.11.
Týden jsem trávila samozřejmě hlídáním mimča a byli jsme nakoupit v Old Navy - moje rodinka mi koupila věci téměř za 200USD za to, jak sem úžasná :-)))


Poděkování od rodinky

Měla jsem tu první sleepover:-)) Víkend jsem strávila s Kamčou v New Yorku - prošly sme dolní Manhattan a opravdu jsme si to užily :-) Byly jsme na Epire State Building, odkud jsme viděly průvod ke dni Veteránů. Úžasný. V China Town jsme se rozhodly osladit den dortíkem - trvalo nám asi tak 10 minut než se nám povedlo jej koupit :D Všichni nás prostě předbíhali... New Yorské metro je bludiště, ale dá se s rozumem zvládnout - sem na nás fakt pyšná! Jely sme busem a když sme se vracely do tý mojí díry:-) tak už byla tma! Není krásnější výhled než osvětlený noční Manhattan! BOŽE! 

Brooklyn Bridge


Nová dvojčata...


Áááá fronty:D


Miluju Ameriku :D


Krása :-)


New York Subway :-)

Týden 12.11. - 18.11.
Jo, tak v tomhle týdnu se toho moc nedělo. S HD jsme byli zařídit Social Security Number - něco jako rodný číslo asi. To byla docela zábava - vyrazili jsme ráno i s malou a 5 minut od baráku jsme zkejsli v zácpě na dobrou hodinu :-D Paul byl úplně na nervy, nesnáší zácpy :D Takže jsme objeli blok a druhý den jsme jeli nanovo, tentokráte už úspěšně :-) SSN už mi dokonce i dorazilo, jééj:-) Múžu si zařídit banku a udělat ŘP.
Vyrazila jsem na svoje první samostatné nákupy - do Walmartu, který je asi tak 40 minut chůze od nás. Vesele jsem si tam utratila kolem 200USD za oblečení, kosmetiku, knížku a tak :-)


Takle uspáváme :D


Tvrdá dřina :-))

Týden 19.11. - 24.11.
Tak tenhle týden začal pěkně zvesela - můj záchod se rozhodl proměnit mi byt v bazén :-D Člověk si tak jako spí a najednou ho kolem 2:30 vzbudí zvuk fontány - což je dost divný v bytě. Prolezla jsem ledničku a koukla i z okna jestli neprší. Dveře do koupelny jsem otevřela jako poslední - jejda tam bylo vody :-D  Vrhla sem se do tý ledový záchodový (hnus) vody, která mi byla až po kotníky a valila se mi vesele do pokoje ze schodů, a hledala uzávěr vody. Upřímně jsem nevěděla jestli se mám smát nebo brečet. Vyhrál smích :-D Vodu jsem úspěšně zavřela, na podlahu naházela ručníky, umyla si nohy a šla chrupkat. Druhý den jsem to uklidila a jakoby se nic nestalo. Záchod se tváří nevinně, ale mám ho v merku :-D
Jinak se celý týden nesl ve jménu Thanksgiving Day - upřímně jsem se docela těšila, protože tenhle svátek v ČR nemáme. No... byla sem představena asi tak 15 členům rodiny, poprvé jsem se tu cítila nepříjemně. Ženská část jsou snobové - jako přes hodinu si povídat, která kabelka je lepší, to jde fakt mimo mne. Tudíž jsem se věnovala dětičkám :-) Co se týče večeře - krocan mi nechutnal - jako vysušené kuře :-/ takže jsem se ani moc nenadlábla :-D Ale výhoda celého tohohle svátku byla ta, že jsem od středy do neděle měla volno:-))
V pátek mi dorazila Kamča. Přijela v podstatě neplánovaně a doma jsem byla já a Paul. Chtěla jsem ji jít vyzvednout, kdž mi Paul dal klíče(!) od auta - ještě jsem tu nejezdila. Ta vtipná část právě přijde, tušíte správně - posadil mne do auta a jeď :-D Automat a velká kráva :-D No, popojela jsem, ne že ne :-D ale skončila jsem na trávníku a jen tak tak jsem nevzala poštovní schránku :-D Když to Paul viděl, tak mi řekl, že mne odveze - v ponožkách :-D Nevěděla jsem, jestli se mám smát nebo brečet :-D 
V sobotu jsme se vydaly do NY opět - cílem byl Central Park - rozhodly jsme se zaplatit vozku na kole a bylo to fakt super. Vzhledem k tomu, že docela mrzlo nám bylo pod dekou super! Viděly jsme všechno podstatné a zakotvily v MC Donald´s - poprvé v USA, mňam :-D Prošly jsme 5th Avenue, ohřáli se v katedrále sv. Patrika a jely domu. S Paulem jsme byli dohodnutí, že nás hodí do kina - ale nemohl, tak nám objednal (a zaplatil) taxi. Těšily sme se na žluté americké taxi a místo toho nás vyděsilo nějáký tmavý :-D A kino?? NO jasněže to byla The Twilight Saga!!!! Bože, jak mne mrzelo, že jsem to neviděla v premiéře a s Michaelem :-( Ale bylo to úžasnýý!
V neděli  Kamča vyrazila domů :-)


Kočár Central Park


Central Park



Kašna Přátelé


Vojáčči



Tady sme se nechali vyfotit s hrdinama :D


Kelímek The Twilight


Áááá nejcennější úlovek


Mají stejnou sukýnku :-D


Imagine!

Btw - co se týče AJ - je to lepší :-)) jinak se mi často stýská, ale to je jasný :-) Díkybohu mne Michael podporuje a je se mnou denně hodiny na Skypu:-)
Poprvé jsem neudržela slzy před rodinkou - to když jsem vylezla do patra a tam Vánoční výzdoba - budu na Vánoce mimo domov, bez rodiny :-(
Ale to už bude další týden :-)




1 comment:

  1. Ahoj, moc pěknej blog, taky se chystám do USA? jsem v čekání na potvrzení od amer. agentury. Musí to být nádhera, ale i když si třeba se svou rodinou moc nerozumím, být mimo domov na vánoce musí být prostě vždycky "hrůza". Držím palce a jdu číst ostatní :D

    ReplyDelete