Thursday, October 25, 2012

Přílet, školení

Let
Odlétala jsem z Prahy 15.10.2012 ve 12:55. Bylo to moc smutné, opouštět lidi, co miluji :-( Ale jednou jsem se dala na vojnu, tak musím bojovat. Let sám o sobě byl děsně dlouhej, měli jsme ještě ke všemu zpoždění. A to sem letěla poprvé! Na americký půdě nás čekal průchod imigračním, což se zdá jako sranda, ale necítily jsme se nejlépe :-O Díkybohu jsem narazila na otrávenýho celníka, co se mě na nic neptal a rovnou mi skenoval prsty :-D Na letišti bylo drobné zdržení, neboť Hanča - jedna z české skupiny, letělo nás 6 - reklamovala kufr, zničili ji držátko. U východu na nás čekala skupinka lidí v čele s paní s nápisem AUPAIRCARE :-) Minibus nás dopravil do naší prozatimní destinace - Hilton :-)

Školení
Orientation je o tom, zvyknout si na to, že Váš sen je skutečností :-) Co se týče průběhu školení? Zpočátku jsme byly jedna skupina, kde každý z nás měl barvu - šedá, růžová, fialová... Nic moc zajímavého nám neříkali, jen jaké mají svátky :-D V podstatě to fungovalo - zvedni ruku a získej bod pro svůj tým :-D Zase tak aktivní česká skupinka nebyla - připojila se k nám ještě Léňa. Odpoledne už se Infant program oddělil od ostatních a šel do své místnosti. Tenhle program má tu výhodu, že se jedná o malou skupinu lidí - nás bylo 12 - a je to lepší i vzhledem k tomu, že spousta z nás se styděla mluvit před ostatníma. Učily jsme se základní věci - krmení, přebalování, koupání, transport, první pomoc - to mě vážně nebavilo, vzhledem k tomu, že jedu dělat au-pair pravděpodobně tyto věci umím! Ale byla tu i spousta zajímavých věcí - masáže, znaková řeč, příchod do rodiny :-) Nevýhodou je to, že jsme v podstatě byly odtrženy od ostatních holek. Skončily jsme až v pátek - jediný + tohoto faktu byl vynikající oběd v hotelovým bistru :-D Na pokoji jsme byla s Jihoafričankou a Běloruskou.

Výhled z hotelového pokoje


Naše miminka

Během pobytu byl samozřejmě výlet do NY - já ho měla zdarma díky nějáké akci od APC :-) Byl to v podstatě výlet busem, vyskočit a zapózovat v rychlosti u Sochy Svobody a zase utíkáme. Dostali jsme hodinu na večeři a pááání - s výhledem na město!

Příjemná večeře:-)

Pokračovali jsme na Times Square, kde nás teda taky na hodinku vypustili mezi lidi :-D Wau, wau, wau! Nádherný zážitek :-)

To v dáli je Socha Svobody - měla sem za to, že má být větší:-D

USA 


I policajt se chtěl fotit :-D


Áááááá - byla sem zde :-D

4 comments:

  1. Chjo a já pořád nevím, zda jet či ne :) Monča na svém blogu vše popisuje tak, že si člověk nic jiného nepřeje, ale pak jde na jiný blog, vidí špatné zážitky nebo rodinku na pytel a už se mu nechce. Závidím, že už jsi tam a máš to nejhorší za sebou ... :)

    ReplyDelete
  2. Na tohle nedej - každá jsme jiná, je to i hodně o štěstí - rodinka nevyjde - no a co? Prostě zkusíš Re-match. Za to riziko to stojí:-)

    ReplyDelete
  3. si máš pravdu :) Já už byla rok v UK, byla to nádhera a rozhodně nelituju a USA je můj sen, tak proč nejet, že ... jen ty první týdny jsou vždy hrozně depresivní ... navíc čtu, že máš přítele? Taky jsem odjela, když jsem ho měla, bohužel to náš vztah nevydržel ... snad budete mít víc štěstí ;)

    ReplyDelete
  4. ja sem s pritelem 8 let:-)tz problem by byt nemel:-D

    ReplyDelete