Thursday, January 15, 2015

Jak se mám





Místo obvyklých fotek jedno video z naší dovči :)                                        

Mám se skvěle. Michael přiletěl na Vánoce a strávili jsme dva týdny v Orlandu - nový Harry Potter, plavání s delfínky - áááá, nádhera, vodní parky a spousta zábavy. Moc jsme si to užili.



Delfínek :) 
Moje nejoblíbenější ze zimy :)
Už máme byt v Praze, je to 2+1 a neuvěřitelně se těším, až se nastěhujeme :) Dneska jsem akorát psala motivační dopisy a zítra je odesílám, tak snad to klapne.

 Moje bývalá rodina včera matchla s novou au-pair - Kolumbijka s mizernou AJ :D Ale jinak se mi zdá fajn, s jejím výběrem mám co dočinění já :) Moje HM vybrala dvě holčiny, co se jí líbily a skypovala s nimi. Obě dvě se jí líbily skoro stejně, takže mi poslala jejich skype a poprosila mne, ať je srovnám. Zatímco Kolumbijka se mne ptala na všechno kolem rodiny, Brazilka mne dost zarazila, když se jednou větou zeptala na rodinu a pak jí zajímala možnost uchycení se, najití přítele, párty.... jako jasný jsme jedna věková skupina, ale přece musí tušit, že se na rozhodování podílím. Tudíž jsem HM řekla, že se se mi Brazilka nelíbí a brala bych Kolumbijku. A tak má moje rodina novou au-pair...


No comments:

Post a Comment