Friday, May 23, 2014

Přijít to muselo

Můj pobyt se pomalu blíží ke konci. I když bych si přála zůstat (kéž by bydleli třeba v Británii) a oni by si to taky přáli, pomalu se koukáme po jiných au-pair.
V pondělí jsem jim poslala video jedný slečny, která se mi líbí. A byla jsem úplně v pohodě, vím že to tak musí být. A dneska se na něj HM podívala a poslala mi email, že je jí hrozně smutno. Chtěla víc informací o tý slečně, protože ví, že jsem si s ní na FB psala.
A já od tý doby jen pláču a nemůžu přestat. Tak hrozně mne bolí představa, že bych tu měla nechat Ryan. Já jsem ta, co jí fouká bebíčka, raduje se z každého pokroku a prostě jsem její Mo-Mo. Za pár týdnu mi k ní přibude Drew a já je tu mám nechat :-( Další šrám, který už nevyléčím :-(
Jak moc bych si přála, aby byla cesta, jak jim být co nejblíže :-(
Neumím si představit, že nasednu na letadlo a bude tomu konec :-(

No comments:

Post a Comment