Sunday, May 4, 2014

Ian a nový miminko :)

Áááááá! Koupila jsem si lístky na The Vampire Diaries Convention a samozřejmě photo-op s Ianem a Paulem!!! Sice to byla pálka, ale prostě uvidím Damona a Stefana naživo - za to mi to stálo!


Všechno se mi pomalinku blíží :)

A abych se náhodou nenudila, tak se naše druhé miminko rozhodlo nás překvapit. Ryan slavila 1.5. svoje 2. narozky. Nachystala sem jí surprise breakfast se zpívajícím balonkem (cool) a šla sem nahoru za ní a za host mum. A host mum na mne, že má asi kontrakce :D takže odjela do porodnice, kde jí řekly, že se to pokusí rozehnat, protože je brzy. Ale nové mimčo se rozhodlo, že se stane dárkem pro sestřičku. Takže zatímco já jsem se snažila vytvořit Ryan krásné narozky, host mum rodila. Vtipný na tom všem bylo, že host dad jel poprvé v životě na služební cestu a ona se zrovna rozhodne vyklubat na svět :D Díkybohu to stihl, mrzelo by ho to. Pro mne to znamenalo vyčerpávající víkend. Pracovala jsem každý den od rána do večera a jsem vyčerpaná. Dneska dorazily z porodnice, oslavili jsme dodatečně narozky a já můžu odpočívat. Ryan MILUJE svoji sestřiřčku a to doslova. Pořád ji pusinkuje, objímá, pláče, když musí do jiné místnosti! Tak hrozně roztomilounké jsou!

Jak cool tohle je :D 

Free Comic Book Day

Takhle jsme trávily víkend

Jinak minulý víkend odletěla Andy. Najednu stranu jsem jí záviděla a na druhou jsem si říkala, že mě to čeká za pár měsíců! Nahradila ji další češka, takže je pořád s kým chodit ven :D
Tenhle víkend jedu do Kanady a pak už potřebuju odpočinkový víkend :D



3 comments:

  1. Můžu se zeptat, co sis to přesně koupila s tím Vampire Diaries? Já bych taky něco brala, ale vypadá to všechno vyprodané..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vampire Diaries Convention v NJ... uz maji jen obyc vstupenky (ty mam ja)... ale photo op bratru je vyprodany ale jeste maji Stefana a ostatni herce k dispozici... http://www.creationent.com/cal/tvd_nj.html

      Delete
  2. Mrknu, jestli se tam mám vůbec jak dostat z NY.. Ale brala bych to všemi 10. Díky! :)

    ReplyDelete