Tuesday, April 16, 2013

Jak to jde..

Pání, přesně půl roku, co jsem v USA - šťastná, i když se mi stýská. Doma se to začíná zlepšovat, ale nechci to zakřiknout. Michael už čeká na podklady na vízum a brzy bude u mne :-)
Máme zaplacenou a naplánovanou dovolenou na září - na svoje narozky budu plavat s delfínkama!! Jééééé. A taky zaplacený Niagara Falls s Kamčou a Mišičkou. Vlastně jsem se ani nezmínila, že host rodina mi dala ,,bonus,,... jsou hrozně hodní.
V podstatě za ty týdny se moc neděje. Byla tu Kamča na víkend - byly jsme v kině na The Host - určo si to musím i přečíst, super filmík. Odřela jsem svoje auto, když jsme vyjížděly z parku - docela jsem se bála, co mi rodina řekne, ale kupodivu se zasmáli a že je to moje auto :-) Jó, abych nezapomněla - ten den jsem vjela do protisměru a potom se pod náma rozpadla postel :-D veselo.


Trošku škráblé 
Ve škole je hrozná nuda, už tam není ani Andrea, tak si nemám s kým povídat. Vídáme se na meetingu pro au-pair - nudáá... bowling, ice-skating


 Mix z meetingů
 
Miminko je pořád stejně hoďnoučký a nedokážu si představit, že ji někdy opustím :-( prostě ji musím nějak propašovat.
Během dnů začínáme s mimčem prozkoumávat okolí - Morristown, Livingston... chystáme se na Parrsipany, Mountain Lakes.. V podstatě je to super - kouknu se po okolí během pracovní doby a mimi je spokojené, že je venku - co víc si přát :-)



Dnešek se moc nevyvedl - porouchal se horní záchod a všude plavala ho..a - doslova :-/ a jako bonus mi jedno ještě malá vytvořila na podlaze před koupelí - prostě voňavoučkej den :-D
Jinak jsem dost bojovala s naušnicema - furt se mi někam jedna z páru zatoulávala - stačila krabička od řetízku a provázek s izolepou :-)




No comments:

Post a Comment