Thursday, May 24, 2012

Pohovor v Libereckém SA

Pohovor jsem si dopředu domluvila s koordinátorkou pracovních pobytů, což je v tomto případě Mgr. Zikmundová. Trval asi tak 1,5 hodinky. Nejprve jsem předala veškeré věci, které mi zkontrolovala, včetně online přihlášky. Poté jsem dostala psychotest (haha, otázky typu často nevím co dělám), vyplnění údajů a kontakt na rodinu. Poté pohovor v AJ - toho jsem se bála, ale úplně v pohodě. Otázky pokládané pomalu, dvakrát jsem nepochopila dotaz, tak mi jej položila jiným stylem a už to šlo:) Pak v AJ popsat řešení situací typu:
Co budete dělat pokud si dítě rozepne pás nebo pokud se děti perou o hračku...
Ani jsem se nestihla nadechnout a už jsem podepisovala smlouvu:) upravily jsme i datum možného odjezdu, protože mi bylo řečeno, že mám hezkou přihlášku a nebudu mít problém s umístěním do rodiny:) Zaplatila jsem 1000 Kč - to mi vrátí, neboť jsem se stihla registrovat do konce května:) Nechala jsem se zapsat do Infant Programu, přislíbila co nejrychlejší dodání pasu a řidičáku, sbalila jsem Atlas USA a cupitala domů:)
Doufám, že nejdéle za půl roku už budu psát z USA, jej!

No comments:

Post a Comment