Thursday, May 24, 2012

Co s přihláškou

Tak i já jsem včera dala dohromady přihlášku a dnes jsem ji úspěšně odevzdala!
Přihláška u SA obsahuje:
Papírová část:
1. Childcare experience - min. 2x
Já mám 3 mimo a jednu z rodiny - cca. 11400 hodin, více jak 200 hodin s miminem, takže jsem se nechala zapsat do Infant Programu
2. Personal character - 1x
Ten mám od profesorky ze střední
3. Medical form - 1x
Ten mi doktorka udělala na počkání
4. Pasová fotografie - 1x
Jen se žulím, abych nemusel dělat další fotky ještě i na ŘP:) -  a prošla
5. Výpis z trestního rejstříku - 1x
Čistý, potřebujete OP a nervy s poštou
6. Kopie maturitního vysvědčení - 1x
Já si samozřejmě pozdě přečetla instrukce a mám ověřenou kopii, což nemusí být:D
7. AuPairCar Agreement - 1x
Poctivě jsem to celý četla, ale na pohovoru mi to zopakovala:)
8. Kopie pasu - dvoustrana s fotografíí
Tu budu dodávat příští týden:)
9. Kopie ŘP - přední strana
Stejně jako pasík:)
Online přihláška:
https://aupairroom.aupaircare.com/apr/ext/login.action

1. Osobní informace
2. Dovednosti a zkušenosti s péčí o děti
3. Praktické zkušenosti s dětmi – zkušenosti, ke kterým lze doložit doporučení
4. Vzdělání a kariéra
5. Informace o rodině (rozepište se o své rodině – cca 5 vět)
6. Zkušenosti s řízením automobilu
7. Osobní charakteristika
8. Fotografie Vás s dětmi (min. 10 fotek) + video na max. 3minuty o Vašich zkušenostech s dětmi
Pozor - zatímco video po nahrátí vidíte, fotky ne - tudíž mám některé vícekrát:D Video doporučuji dělat ve Windows Movie Makeru - je to nejjednodušší:)
9. Doplňující otázky – odpovídejte pravdivě, v krátkých větách
10. Informace o zdravotním stavu
11.  Dopis hostitelské rodině
 Téměř všechny papíry - chybí pas a ŘP



No comments:

Post a Comment