Friday, March 2, 2012

USA připrav se:)

Tak jo,
mám už toho plný kecky a splním si svůj sen. Prostě jen můj!
Abyste chápali, jsem dvaadvacetiletá slečna z Liberce, která se rozhodl splnit si sen. Vystudovala jsem zdrávku v JH a pak si na rok odjela do Prahy, kde jsem pracovala jako sestra. Přítel mne přemluvil, abych si dodělala VŠ, takže jsem opět balila svých pět švestek a zase cestovala na sever. Škola nevyšla, nejsou peníze. Tudíž jsem začala pracovat v KFC. Ale vážně bych se měla už do konce života jen usmívat na protivný zákazníky??? Tak to ani náhodou! Jediný co mám americký z KFC - typický úsměv, který mi jen tak nevemou :) Tenhle víkend po dlouhých debatách s partnerem padlo rozhodnutí: dodělám si řidičák a kolem léta pofrčím za velkou louži! Huráááá



No comments:

Post a Comment