Wednesday, March 7, 2012

Tvrdá dřina

Tak jsem se rozhodla, že je zapotřebí na sobě zamakat! Dnes ráno jsem měla pohovor s koordinátorem dobrovolníků. A světe div se, prošla jsem, nejsem padlá na hlavu :) Takže na konci března mě čeká školení a od 1. dubna bych se mohla stát oficiálním dobrovolníkem! Mou činností bude číst pohádky na dětské chirurgii, takže se moc těším! A abych náhodou nezahálela, koupila jsem si online kurz AJ. Furt jsem si říkala, jestli mám na to odjet do USA - co se týče AJ. Udělala jsem si test a ejhle, nejsem a tom vůbec ale vůbec špatně! Jen nemám s kým mluvit, ale na tom už také pracuji :) Mám z toho fakt dobrý pocit :)
P.S. V obrázku je znak dobrovolnického centra - Dobromysl při KNL
A jinak kurz jsem si zakoupila zde:
http://www.slevomat.cz/sleva/10954-6mesicni-online-kurz-anglictiny-z-pohodli-domova

No comments:

Post a Comment