Wednesday, May 1, 2013

Bydlení s Jančou

Janča je u mne už přes týden - aspoň mi zkracuje čekání na Miami :-D Matchla s rodinou z Washingtonu a v pondělí se k nim stěhuje.
O víkendu jsme byly v New Yorku - v Central Parku na lodičkách a na pikniku, Times Square procházkou a nákupy :-) Chvilku se k nám přidala i Kamča. Spálila sem si pekelně ruce - a rodina mi další den přinesla krém po opalování - moc hezké od nich :-)


Já a Kamča na lodi, s koníkem, tankuju elektriku a spálená :-)


V neděli jsme se pro změnu vydaly do Atlantic Highlands - pobřežní městečko, ale bohužel dost zlikvidovaný Sandy. Udělaly jsme si piknik na pláži a pohodička :-)




Jinak během týdne chodíme na prochájdy, ale chudák Janča se dost nudí :-D
Jinak dneska je mému miminko přesně 1 rok! To utíká :-) Vytvořila jsem ji knížečku na princip peek-a-boo a HM se rozplakala, kdž to viděla.


No comments:

Post a Comment